Gasteizko Plataforma Logistiko Intermodala Korridore Atlantikora zabalera estandarrean konektatutako Espainiako lehen terminal logistikoa izango da.

Gasteizko Plataforma Logistiko Intermodal berria eraikitzeko lehen fasea hasi da, ADIFen gaur egungo terminala handitzeko eta osorik birmoldatzeko. Azpiegitura hau Atlantikoko korridorera zabalera estandarrean konektatuta geratuko den Espainiako lehen terminal logistikoa izango da. Horri esker, merkantzien tratamendua eta trukea sustatu eta bultzatuko da Europarekin, 750 metroko zabalera estandarreko zein zabalera iberikoko trenak erabili ahal izango baitira.

Fase honetako aurrekontua 27,4 milioi eurokoa da, eta Suspertze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planean sartuta dago, Madrilen, Bartzelonan eta Valentzian kokatutako beste terminal intermodal eta logistiko estrategiko batzuekin batera.

Bigarren fasean, Gasteiz eta Frantziako iparraldearen arteko trenbide-autobidearen instalazioak eraikiko dira, gaur egungo terminalaren ondoan.

Gasteizko Plataforma Logistiko Intermodala penintsulako eta Korridore Atlantikoko nodo intermodal estrategiko garrantzitsuenetakotzat jotzen da, Europa barneko salgaien garraioaren lehentasunezko ibilbidean kokatuta dagoelako, ekoizpen- eta banaketa-zentroetatik gertu dagoelako (Gasteizko Garraio eta Logistika Zentro Intermodala, CTVi, esaterako), itsas portu garrantzitsuekin (Bilbo eta Pasaia) lotuta dagoelako eta Arasur-Jundiz-Gasteizko Aireportua ardatz logistikoan integratuta dagoelako.